1. Postanowienia Wstępne

Warunki te mają zastosowanie do zakupów ze sklepu internetowego MaciejSwiety.pl. Warunki ściśle nakreślają i określają prawa i obowiązki sprzedawcy, Agios Maciej Święcicki, ul. Łódzka 14/5, kod pocztowy: 50-521 Wrocław, NIP 695 141 02 61 (dalej również „Operator”), a nabywca (dalej „Klient”).

2. Zamówienie i Umowa Kupna

Wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego MaciejSwiety.pl są wiążące. Składając zamówienie, Zamawiający potwierdza, że zna warunki sprzedaży, w tym zasady zakupu, jak również procedury zakupu i w pełni się z nimi zgadza. Wszystkie ceny podane na stronie www.maciejswiety.pl zawierają podatek VAT.

Zamówienie od Klienta jest dokumentem umowy kupna-sprzedaży. Umowa kupna wchodzi w życie w momencie odbioru towaru przez nabywcę.

Sklep internetowy www.aciejswiety.pl posiada wszystkie niezbędne informacje konieczne do zawarcia umowy w rozumieniu ogólnym, jak również znaczące dane szczegółowe umowy kupna, jak określono w Kodeksie Cywilnym. Kontrakt będzie zawsze zawierać nazwę produktu, cechy produktu i jego cenę.

Warunkiem ważności elektronicznego zamówienia jest podanie wszelkich niezbędnych danych i informacji określonych w formularzu zamówienia.

Miejscem dostawy jest adres wskazany przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym. Cena dostawy widoczna w formularzu dotyczy przesyłek na terenie Polski. Cena przesyłki zagranicznej ustalana indywidualnie. Kupujący powinien przed zakupem poinformować Sprzedającego o konieczności wysyłki plakatów za granicę drogą mailową w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Prawo własności do towaru przechodzi na Kupującego w momencie odbioru towaru przez Zamawiającego, pod warunkiem, że za towar zapłacono.

Wypełniając formularz rejestracyjny lub wiążącego zamówienia na sklepie internetowym www.maciejswiety.pl, Kupujący daje Sprzedającemu zgodę do pobrania i archiwizacji wszystkich danych osobowych dotyczących Zamawiającego zakupy.

3. Zastrzeżenia

Wszelkie roszczenia będą przetwarzane zgodnie z kodeksem cywilnym w Polsce.

 

4. Prawa i Obowiązki Sprzedawcy

Sprzedawca musi zrealizować wszystkie wiążące zamówienia, wysłać zamówione towary i dostarczyć je do Zamawiającego na adres w terminie podanym przez Sprzedającego na potwierdzeniu zamówienia. Zamawiający otrzyma rachunek/fakturę od otrzymanych towarów.

Wszystkie informacje uzyskane podczas procesu rejestracji są poufne zgodne z obowiązującą Ochroną Danych Osobowych.

Sprzedawca jest zobowiązany usunąć zarejestrowanego Klienta z bazy danych, jeśli jest to żądane przez Klienta w formie pisemnej.

Sprzedawca ma prawo do odmowy przyjęcia zamówienia, jeżeli zamawiający nie spełnił obowiązku wzięcia w posiadanie towarów lub w celu zapłaty ceny nabycia.

Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy kupna (wiążące zamówienie) w przypadku, gdy realizacja zamówienia jest niemożliwa, chyba że nowa realizacja jest uzgodniona z Zamawiającym. W przypadku uiszczenia zaliczki (przelewem) za towary przez nabywcę, oraz jego / jej odstąpienie od umowy z powodu opisanego powyżej, Sprzedawca zwróci kupującemu całą kwotę zapłaconą nie później niż do 15 (piętnastu) dni od dostarczenia pisemnego zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.

 

5. Prawa i Obowiązki Nabywcy

Kupujący musi podać poprawny i pełny adres pocztowy, na który towary mają być dostarczone.

Zamawiający musi zaakceptować zamówiony towaru i zapłacić pełną cenę. Pełna cena jest ukazana Klientowi w trakcie realizacji zamówienia i przed jego wiążącym potwierdzeniem.

Kupujący ma prawo do usunięcia swoich  wszystkich danych osobowych z bazy danych, jeśli zażąda o to w formie pisemnej. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich danych Zamawiającego z bazy danych, nie później niż do 3 (trzech) dni od doręczenia takiego żądania.

Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru. Odstąpienie od umowy muszą być dostarczone listem poleconym wysłanym przez Zamawiającego do Agios Maciej Święcicki, ul. Łódzka 14/5, kod pocztowy: 50-521 Wrocław. List musi zawierać identyfikację Nabywcy; towary, których dotyczy wycofanie; konto, na które zostanie przelana kwota wartości produktu; list musi być  ręcznie podpisany i dostarczony do Sprzedającego w wyżej wymienionym, 14-dniowym okresie wraz z towarem. Towar musi być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu, w nienaruszonym stanie. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. Gdy warunki poprzedzające są spełnione, Sprzedawca zwróci cenę zakupu do Klienta w formie przelewu bankowego.

6. Reklamacje

Reklamacje Zamawiający ma prawo składać na adres mailowy hello@maciejswiety.pl. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wiadomości e-mail.

7.Postanowienia końcowe 

Warunki te mają zastosowanie w podanym brzmieniu, które jest umieszczone na stronach internetowych Sprzedającego, w dniu złożenia elektronicznego zamówienia przez Kupującego.

Poprzez złożenie zamówienia elektronicznego Nabywca akceptuje wszystkie postanowienia warunków sprzedaży w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia, jak również obowiązującą ceną zamówionych towarów wskazanych w katalogu sklepu internetowego www.maciejswiety.pl, z wyjątkiem gdyby uzgodniono inaczej. Ceny towarów wymienionych w katalogu sklepu internetowego www.maciejswiety.pl są ważne tylko do momentu, gdy ceny są zmienione; zlecenia wysłane po modyfikacji cen podlegają nowej cenie.

 

Warunki te zaczynają obowiązywać z dniem 26 lipca 2020 roku.

 

Polityka prywatności 


Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.

1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: www.maciejswiety.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Agios Maciej Święcicki Łódzka 14/5, 50-521 Wrocław
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: hello@maciejswiety.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Przygotowanie, pakowanie, wysyłka towarów
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

  1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
  2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  3. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  4. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: linuxpl.com
  2. Dane rejestrowe firmy hostingowej: H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 210.000,00 zł w pełni wpłacony.
  3. Pod adresem https://linuxpl.com możesz dowiedzieć się więcej o hostingu i sprawdzić politykę prywatności firmy hostingowej.
  4. Firma hostingowa:
    • stosuje środki ochrony przed utratą danych (np. macierze dyskowe, regularne kopie bezpieczeństwa),
    • stosuje adekwatne środki ochrony miejsc przetwarzania na wypadek pożaru (np. specjalne systemy gaśnicze),
    • stosuje adekwatne środki ochrony systemów przetwarzania na wypadek nagłej awarii zasilania (np. podwójne tory zasilania, agregaty, systemy podtrzymania napięcia UPS),
    • stosuje środki fizycznej ochrony dostępu do miejsc przetwarzania danych (np. kontrola dostępu, monitoring),
    • stosuje środki zapewnienia odpowiednich warunków środowiskowych dla serwerów jako elementów systemu przetwarzania danych (np. kontrola warunków środowiskowych, specjalistyczne systemy klimatyzacji),
    • stosuje rozwiązania organizacyjne dla zapewnienia możliwie wysokiego stopnia ochrony i poufności (szkolenia, wewnętrzne regulaminy, polityki haseł itp.),
    • powołała Inspektora Ochrony Danych.
  5. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • operatorzy pocztowi
    • operatorzy płatności
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
W celu realizacji zamówień zakupionych towarów, dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym: 

Spółka pod firmą CupSell Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Stawki 2A, (00-193), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000513285, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, posługująca się nadanym numerem NIP: 7792422363.
 
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT, którzy świadczą usługi na rzecz CupSell Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do świadczenia usług przez Spółkę na rzecz Pani/Pana,
 
b) podmioty świadczące na rzecz Spółki usługi księgowe, badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne, marketingowe
 
c) operatorzy pocztowi i kurierzy
 
d) organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

Urządzenia mobilne:

  1. Android
  2. Safari (iOS)
  3. Windows Phone